کسانی که تیپ و ظاهر خوبی دارند، لزوما افرادی نیستند که مدام در فروشگاه‌ها مشغول به خرید لباس هستند یا کمدی پر از لباس‌های رنگارنگ دارند. این دوستان، افرادی با سلیقه و دقیقند که می‌دانند برای خرید و هماهنگ کردن لباس‌ها با یکدیگر باید چه نکاتی را در نظر داشته باشند.

1.انتخاب لباس

توجه به دنیای مد و فشن بسیار خوب است. اما گاهی لباس‌های روز با اندام و سلیقه‌تان هماهنگ نیستند. مُد و فشن نباید برازندگی ظاهرتان را تحت‌الشعاع قرار بدهد. پس در خرید لباس به دنبال گزینه‌هایی باشید که بیشتر از همه روی اندامتان می‌نشیند، با رنگ پوست‌تان هماهنگ است و مهم‌تر از همه با سلیقه و میلتان مطابقت دارد. پیروی کورکورانه از مُد، نتایج مطلوبی به همراه ندارد.

2.انتخاب اندازه مناسب

اگر لباسی به شما تنگ یا گشاد است، آن را خریداری نکنید. اینکه از یک لباس خوشتان آمده، دلیل نمی‌شود که بر قد و قامت‌تان هم به خوبی جلوه کند. پس واقع‌بین باشید و به سراغ لباس‌هایی بروید که متناسب با اندامتان هستند. زیباترین لباس‌ها هم در صورت اندازه نبودن، شکل و شمایلی جذاب پیدا نخواهند کرد. لباس مناسب، لباسی است که با اندام و رنگ پوست‌تان هماهنگی دارد. شناخت شکل بدن و انتخاب لباسی که برای آن مناسب است، شما را زیبا و برازنده نشان می‌دهد.

3.پرهیز از خرید لباس های تکراری

خریدن لباس‌های تکراری را کنار بگذارید. از قدیم گفته‌اند، دنیا دو روز است. یعنی عمرمان آن‌قدر بلند و طولانی نیست که فقط لباس‌های تکراری بپوشیم و کارهای یکنواخت و کسل‌کننده انجام بدهیم. برای خرید لباس هم کمی متهورانه عمل کنید، لباس‌هایی با مدل‌ها و رنگ‌های متفاوت بخرید و از این تنوع لذت ببرید. ردیف کردن یک طرح و مدل از لباس در کمدتان باعث می‌شود که تیپی یکنواخت و تکراری داشته باشید و به گروه افراد خوش‌پوش و شیک راه پیدا نکنید. به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید و سعی کنید، مدل‌های متنوع و جدیدی را امتحان کنید. پوشیدن رنگ‌ها و مدل‌های مختلف و خرید کردن از فروشگاه‌های گوناگون برای تقویت شادابی روحیه هم بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *